for some reason you always ends up with me

Hallåhallå :)
lugn och skön lördagkväll har det varit. Började med att kliva in i duschen, sedan ut i byn till någon tapetaffär, och efter det till IKEA, och tillslut en promenad hem till my lovely house. Äta, sedan åka med pappa till osby, träffa adam, kolla fotboll med hans mamma, tittat på the love guru, pratat, kollat och klappat hans urgulliga valpar. Ja massa trevligt har vi haft. Blev en väldigt kort summering av min dag, har inte haft tid att skriva så mycket idag. Ingen tid alls snarare. Och det har jag inte riktigt nu heller, för jag ska kolla på one tree hill innan jag går och lägger mig :) höhö.

puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0