I don't wanna be anything

tjabba tjena hallå.
lugn dag idag på praoen. Inte alls mycket att göra idag. Blev till att paka upp nya varor och larma dem, även dammtorka lite överallt. Jag fick faktiskt också designa en vägg med kläder som jag ville ha. Supersnyggt blev det! :)   Väggen som man ser längst bort när man kommer in, ifall ni ville veta och tänker kolla. Fick klä på en docka också, eller vad de nu heter. Och jag kan erkänna att varje gång jag vänder mig om, och får syn på en docka blir jag alltid så rädd så jag nästan skiter ner mig. Haha as obehagligt att se en sådan när man vänder sig om. Jag är lite lättskrämd av mig, typ.

Aja, fick iallfall sluta halv 4 idag. Sjukt jäkla gött. Ikväll blir det träning, arirtrack ffs!  (y) jepp, nu blir det oth!
pusselipuss, pussinuss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0