I want to love unquestioningly, without fear of regret.

tjoho =)
Skolan idag har varit, lite utöver det vanliga. På ett mycket konstigt sätt vill jag lova. Det har inget med våra lektioner och göra, dem är fortfarande densamma. Men i datorsalen, usch! Haha, jag kan bokstavligen påpeka att jag hatade simon för just den stunden. (Men egentligen borde jag ju inte göra det), men det gjorde jag. Varför behöver vi kanske inte nämna, men blogg är bra! Haha, brunettbella, ja, smeknamn for today. Simon är störd (:

Nåja, hände väl inget särskilt i skolan annars, same old stuff. Flygplanskrig de två sista lektioner och förbannade lärare har väl varit det som stuckit ut mest från vårat originella veckoschema. Eller, dem brukar kanske alltid vara förbannade på vår kära klass, vem vet. Stack hem sen när vi slutade, kollade två avsnitt av oth, somnade, och sedan for jag iväg ner till trend house, lämnade prao-brickan som jag tidigare använt under min praotid. Men glömsk som jag är hade jag ju självklart glömt att ta av mig den. Minne som en fisk, right fish? :)

Sedan blev det småbarnsträning, lika roligt som alltid. Dock lite knepigt avslut denna veckan :/ I'm sorry. Annars toppen! Nu ska jag skriva på mitt arbete, som alltid vid den här tiden. Hinna äta lite, och eventuellt kolla lite till på oth. På fredag ska jag ha lite filmkväll med syster, lite oth maraton kanske? Tycker jag låter finemang faktiskt. :) Jao, nu skriker magen efter mat, och då ska den få det!
love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0