if you say so

Skolan idag har varit helt meningslös. Mer meningslös än den meningslösa dagen jag skriv om igår. Denna tog hem priset. Började med att ha "spanska" satt bara och snackade och Nettan trodde vi tjejer fått lingonveckan samtidigt, samma minut. Right. Nettan är slug av sig. Sedan promenerade vi ner till haganäs, där det blir till att lyssna på något som kallades framtidståget. Tråkigt värre, och damen som pratade om det måste ha varit läppglansberoende,  på en mycket hög nivå. Träffade adam en liten stund också, men han hade lektion, så det fick så fort. Sedan tillbaka till skolan för "eget arbete" då vi inte gjorde ett skit heller. Pratade av oss och jag och salome gjorde nog agneta väldigt arg med våran härliga sång. Det är ju FN-dagen idag, då måste vi ju få sjunga dessa härliga låtar? Men tydligen inte för henne. biatch! :) Sedan blev det till att lyssna på syddsängeln carro, intressant dock mycket tråkigt. "alban" hahaha, funkade finfint! :D Sedan satt vi vid datornerna sista timmen av dagen. Efter det var det officiellt höstlov och vi alla jublade och var riktigt taggade för det. Eller kanske inte riktigt.

Hittills av lovet har jag bara kollat på oth, ska snart ringa salome, träffa henne och amira och lite annat folk blir det väl säkert. Trevligt as hell! :) So, ha en mycket bra fredagskväll allihopa! Det ska jag ha! big love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0