i'm giving you all of my heart

godkväller.
Har precis(nästan iaf) kommit hem från fishy (: Blev myskväll med idol, sing a long, singing bee, baywatch(?!?!), och lite sådant smått och gott. Hög mysfaktor hela dagen idag med sara, haha :D love it! Bäst var nog ändå när Frasse kom in och hälsade på Sara, och Sara hälsade tillbaka på ett mycket trevligt och inte alls otrevligt sätt :) hahah! l

Innan jag stack till henne så satt jag och sis och tittade massa oth, superbra! Ska nog fortsätta titta lite nu, i brist på annat och göra. Dessutom bara massa inaktiva och osociala folk på msn. Nu låter det som att datorn och msn är mitt ändå liv, men så är det ju inte riktigt. Bara så ni vet :)

Imorgon ska jag hem till en efterlängtad pojk :)
g r e a t ! =)

love ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0