it's cold and dark outside

Godkväll allihopa. Har ni haft en bra kväll? :)
Min kväll har varit bra iallfall. Tränade från klockan 5-7 och det gick framåt kan jag faktiskt säga. Man är på god väg nu inför nästa tävling. Som är redan den 15 nov. tror jag. Frågan är ju om jag lyckas komma med i laget. Max 12 personer som får åka med och jag är lite smånervös. Vill så gärna med och tävla faktiskt, denna gången känner jag riktigt att sugen kryper fram i kroppen. Yes it does. Nåväl, blev mest airtrack och trampett på träningen, vi gjorde även lite fina pyramider och liknande, hade staffettävling med de mindre också, som är väldigt roligt faktiskt.

Men nu över till det lite seriösa. Har ju lite att göra, skriva på mitt arbete och så vidare. Skrivit en liten kladd till min diskussion, men är inte riktigt nöjd. Så jag får väl ta och ändra lite och fixa och trixa med det, så ska det nog bli helt okej. Sedan läsa lite också, och imon är det onsdag. Ganska sjukt vad tiden går fort när man tänker efter. För bara några veckor sedan var det sommarlov och allting var toppen, men nu har alla löven fallit och det regnar nästintill hela tiden och kylan kryper sig sakta fram. Snart är det ju till och med halloween, vad sägs om halloween fest? Någon typ av maskerad. Det hade ju varit askalas tycker jag. Höstlovet närmar sig också, skönt med lite ledigt nu också. Ja, tiden, den räcker inte till helt enkelt.

Plugga var det! big love ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0