i've got everything in you

Mycket skrivit på mitt arbete kan jag ju inte påstå att jag fick, men gjorde massa matte tal istället, det jämnar väl ut sig? Eller kanske inte, eftersom arbetet ska vara klart nästa vecka, och matten behöver egentligen aldrig bli färdig.  Nåja, ska snart lägga mig i sängen och skriva min diskussions del, den viktigaste delen av arbetet. Så jag låter det ta lite tid. Men det resulterar väl säkert i att jag sitter 4 timmar sista kvällen innan arbetet ska lämnas in och bara skriver och skriver. Förhoppningsvis blir det inte så.

Imorgon blir det skola, efterdet kanske lite oth, har inte hunnit se ett enda avsnitt idag. Tomt. Sedan blir det träning, vilket är kanon. Om bara mitt finger kunde bli bra också. Konstigt att ett lillfinger kan förstöra så mycket. Buhu. Men nu ska jag inte vara gnällig och klaga mera, för nu är det dags för lite handskrivningsarbete! Eller, duschen först förresten, sedan handskrivningsarbete!

godnatt! ♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0