live your life

Hejhejhej!
Min dag började inte alltför toppen idag. Låg och hostade i princip hela natten. Inte mycket sömn jag fick. Och i morse vaknade jag av att pappa kom in tjugo över sju på mitt rum och frågade om jag inte skulle till skolan? Då drabbade paniken mig. Men på grund av mitt hostande bestämde jag mig för att stanna hemma första lektionen eftersom vi hade idrott då, hade ändå inte planer på att vara med. Så fick lite extra sovmorgon. Vilket jag verkligen behövde! johotack!

I skolan har vi haft egenplanering hela dagen. Jätte tråkigt. Sista lektionen var där emot as rolig! Fina citat har jag att skriva in. Men berättar mer om den lektionen när jag kommer hem. Ska strax hem till adam :) tjao! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0