säg att du ibland tänker på mig, och saknar mig

Jahapp, då var måndagen över också, jisses vad fort dagarna går. Började med att ha eget arbete, astråk. På mentorstiden lektionen efter skulle vi ha spanskredovisning, så vi fick kämpa på ytterliggare en lektion. Gick helt okej skulle jag tro, förhoppningsvis. Efter spanskan var det teknik. Då jag och paulina fortsatte att bygga på timmerhuset, gick bra till sist när vi klurat ut hur bygget såg ut. Lunch, lång rast, datorsalen och sedan hade vi vår nästa lektion som även den var eget arbete. Vi (jag) bevisade att mattebok-facitet faktiskt också kan ha fel! Det gjorde jag bra, applåder till mig :) Sedan hade vi idrott. Fotboll, som s-u-g-e-r! Eller, för dem som gillar't tycker ju säkert det var toppen. Jag är ingen fotbollsmänniska, så nu vet ni det också. bra information att veta om man vill spela fotboll! :) Salome råkade ju tyvärr lite illa ut lektionen innan, stackarn :/ Hoppas det är bättre med dig sötnos!

Efter skolan blev det träning. Körde höjdhopp med trampetten, och det gick bra det också. Lite dans m.m hann jag och titti också med. Nu är jag hemma igen, har precis hunnit få i mig lite gröt, så nu är magen mätt å gla'. Nu ska jag faktiskt skriva klart hela arbetet, så jag slipper tänka på den mer i veckan, lika bra att göra klart den! :) Och sedan ska jag nog hinna med att titta lite på one tree hill :) hihi puss på er! :)



Kommentarer
matteus

men lägg av..!! fotboll äger ju.!! ska fan lära dig att gilla det.!! haha

2008-10-21 @ 10:26:16
URL: http://lifesmistory.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0