saknaden är enorm

go' kväller
one tree hill är sjukt bra och jag är glad!
bra kombination må jag säga.

ska försöka hålla detta kort. Men det finns så mycket saker jag saknar att göra.
*Filmkvällarna till exempel. Vart har dem tagit vägen? - Jovisst ja, det vet jag.
*Grilla ute i näset och bara snacka skit.  - För dåligt väder.
* Umgänget. - growing apart.
* Då när vi tjejer var allihopa. - Verkar inte funka too good.
ja, ni ser. Skulle kunna hålla på ett tag till, men skulle ju försöka hålla detta kort. Ville bara säga att det finns en hel del man saknar. Å andra sidan har det tillkommit en massa nya saker, som jag inte hade då. Det är ju positivt. Jag antar att negativa saker alltid för med sig något bra, eller hur?


bigbigbigbigbigkiss! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0