take your time

Nu har halva lovet gått, nästan iallfall. Tiden riktigt springer iväg känner jag nu. Min dag har iallfall varit toppen. Åkte som sagt buss upp till skogen, öde öde öde. Lyckades till och med hoppa av på rätt ställe, de ni! Fick låna en finfin moppehjälm av adam också, ska nog köpa sån. Ni skulle sett mig, vackrast i hela skogen måste jag ha varit i den, haha! Kollade lite på hans valpar när vi kom hem till han, verkligen ursöta är dem. VILL HA? Ja tack!
Sedan skulle han tvunget fixa håret också, pysen. :) Aja, sedan blev det lite tv, mat, och prat! Inte helt fel. Nu ska jag lägga mig i sängen för att kolla på någon bra film eller något som visas på tv, om jag hittar något. dels är det dag två för min och martinas lilla sleepover. Haha, vill ju i sängs tidigt nu, så jag verkligen hinner njuta. Sitter som gjutet alltså. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0