there ain't no party like an alcoholicparty

fredag, igen. woho! :)
känns som att det är fredag hela tiden nu för tiden. Men det är ju bara ett plus om man säger så. Jag gillar fredagar skarpt. Sista praodagen idag. Känns faktiskt ganska tråkigt ändå, men ska bli skönt att få börja skolan idag. Skyltdockorna jag klädde på igår är fortfarande kvar, haha positivt.  Som tack för all hjälp fick jag ett presentkort av den, och fick även sluta vid halv 5. Sött av dem :) Idag lunchade jag även med Sara på hartmans, super gott och super trevligt. Även om Sara har stora svårigheter med att prata tyst. :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Är väldigt festsugen, men blir nog inte mkt av det  denna helgen. Kanske nästa?Men nu vet jag att det blir  mat och one tree hill :)
trevlig fredagkväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0