tidig vinter?

DET SNÖAR!
Vafan är det här? Det är höst, det ska inte snöa nu. Nu blev man på så tråkigt humör av att se snön, den ska komma lagom till jul, då vill alla barn ha den, även jag. Inte nu, två månader innan. Var rena helvetet att ta sig till och från träningen idag, jag ska uppfinna visir med en vindrutetorkare på. Man ser verkligen inte ett smack utan de, och halt som fasen blev det. Nåväl. Antar att det kan vara rätt mysigt med snö trots allt.

Iallfall. Idag gjorde jag allt och ingenting. Småbarnsträningen gick bra, ca fyra barn från min grupp, och ja, 5 barn från hannas och emelies kanske. Så det var lugnt och skönt må jag säga. Efter träningens slut träffade jag på Sara och Robin som hade gått ner till skolan för att se mig träna, och så hade den redan slutat. Stackarna. Aja, när träningen vart slut blev det en tripp till trend house. Köpte ett linne, en tröja och ett par boxers. Hade ju ett presentkort som någongång skulle användas, idag var ett utmärkt tillfälle. Det dummaste jag gjort idag, var nog ändå att gå ner dit, och hem. När det regnar, snöar och blåser kallt som fan. Mitt paraply tål inte detta, vilket vi verkligen märkte denna gången! Värre än när jag och johanna var ute och gick, och då var de illa xD

Sedan ringde jag sara, som vart upptagen. Så kollade på the prom med martina. Sedan ringde Sara, inte lika fullt  upptagen och bad mig komma till ikeahallen. Där spelade några killar fotboll och vi tre tjejer, domina också, fick tid över till lite tjejsnack. När vi skulle köra hem låg det sjukt mycket snö och slask på vägen. Och en väldigt snäll tjej frågade om hon fick köra hem oss. Men vi tyckte det skulle bli väldigt omständigt eftersom vi alla bor åt olika håll, klöxhult, hos mig, och möckeln. Ja det hade blivit för jobbigt. Så vi tackade trevligt nej, och satte oss på våra kära moppededer och körde försiktigt hem. Och ja, både jag och sara lever. (Y)

Nu sitter jag här igen, försöker berätta lite kort om min dag, men det blir inte så kort. Aja, imorgon blir det iallfall fest i osby, tackar vi för. Väl behövligt såhär års.  Plus att jag får träffa adam igen, fjärde gången denna veckan (Y) :D Well, nu ska jag lägga in ny musik på mobilen, har tjatat ut alla gamla låtar jag haft! haha, vi hörs! Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0