out of the doubt that fills my mind

Finally så är även torsdagen avklarad, dock med nöd och näppe.

Blev inte så mycket till sömn inatt heller, nedrans hosta. Men jag drog mig ur sängen och så blev det till att dra till skolan trots allt. Även om jag så hemskt gärna hade legat kvar i min säng. Så är det när man är studerande. Man missar så himla mycket bara av att stanna hemma en dag. Hade iallfall mentorstid, eget, språk, eget, matte och engelska. Tråkiga lektioner idag. Enbart. Hade något slags nationellt på engelskan idag. Gick bra på sätt och vis. Redovisning av det imorgon. shue! Men å andra sidan är det fredag imorgon, så det gör ingenting ;)

Nu tänkte jag planera barngymnastiken. Sedan far jag ner till klöxhult och tränar. Great! :)
puuusss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0