together we cry

God morgon alla! Sovit gott? Haft en bra lördagskväll?
Nej och ja! Jag har sovit hur dåligt som helst, som jag visserligen gjort hela veckan, och min lördag har varit kanonbra! Den spenderade jag ju i grimslöv till klockan 2 typ, sedan kom adam vid halv 6. Mysigt. Vi fick skjuts ner till klöxhult där vi träffade på Hanna, Julia, Alexandra, Tessi, Adrian, Stina och Jenny. Kollade lite på tv, och på film. jackass movie 2. Haha. snacka om att jag aldrig kommer vilja äta eller så. Var nere en runda hos Pierre där det var förfest för fulla muggar. Vissa hade kanske fått i sig lite för mycket? Kanske.

Jao, som sagt. Ni hör ju hur trevligt jag har haft det. tänkte lägga in lite bilder från igår också!

  
 

japp, där är några iallfall! =) glömde skriva att man träffade några man saknat också! Bland annat maria! jisses, det var längesen. Sedan träffade man ju en viss snygging hahaha PERNILLA :D
pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0