godmorgon

Godmorgon! Sovit gott?
Jag har sovit väldigt  bra, och ligger fortfarande och drar mig med laptopen intill mig. Återigen är det söndag, som vi egentligen inte tycker om. Men idag får det gärna vara söndag, för jag har lite som måste göras. Spanska redovisning, plugga inför spanska provet, skriva på mitt arbete, ja ni vet, skolgrejer.
Annars idag händer inte så mycket skulle jag tro, ska troligtvis ner och kolla på killarnas innebandy match vid 1. Vid halv åtta blir det dansträning. Mäkta roligt faktiskt!

kom att tänka på det matteus frågade mig igår. Han frågade hur jag orkade skriva nya inlägg så pass ofta. Svaret var ganska simpel för min del, och det blev något i stil med "jag skriver när jag får tid över". Ja, och då betyder det att jag alltså alltid har en massa tid över. Men så är det inte riktigt, träningar tar tid och skolan. Men man hinner ändå knöka in ett inlägg på ett par minuter ändå, är lite smått beroende av att få skriva av mig kanske jag skulle ha svarat i stället. De låter nog bättre än "jag skriver när jag får tid över", låter lite som att jag gör det bara för att få det gjort. Men så är det faktiskt inte, jag gör det för att jag tycker det är roligt helt enkelt.

Nu har jag funderat ännu mera på skolan i växjö, jag snackar om john bauer. Och nu är det ganska självklart, jag ska gå där! Läste amandas blogg och hon verkade också ha bestämt sig, :) Hade varit roligt att hamna i samma klass, den tjejen är ju helt toppen och hade varit roligt att lära känna henne ännu mera! :) Nu kämpar vi på med betygen! :) och jag ska redan börja med att sätta igång med spanskan!
tjao! :)


Kommentarer
amanda

nämen kristin vad gullig du är :):)

2008-10-19 @ 16:59:13
URL: http://amandut.blogg.se/
matteus

haha.. tyckte vell att det lät lite konstigt när du sa så.. önskar att jag kunde vara lite mer som du.. hade nog behövt det :$

2008-10-21 @ 10:17:20
URL: http://lifesmistory.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0