laughing with your lovers tounge

hey there, little miss sunshine!
Min dag  har varit kanonbra på trend house, första dagen är ju alltid lite virrig, och även denna har varit det. Började med att få en rundtur runt hela stället, alltså inte inne  i affären, utan lager, källare och sådant. Kod och grejer fick jag också veta, känner mig lite som en VIP nu. haha! Sedan var det till att sätta igång, vika kläder, packa upp nya varor, äta, larma varor och ja, sådant man gör i en klädersaffär ni vet. Fluffa till allt, som dem uttrycker det. Och de är precis som dem sa, när man väl gjort det en gång, blir det som ett beroende. Man går och gör det hela tiden. Fick även hjälpa lite kunder och så idag också. Så jag har haft en great day alltså. Dock har jag ju extremt ont i mina fötter efter att ha gått 8 timmar i stövlar som är spetsiga längst fram. Och vet ni vad? Aldrig mer! Fyfan va ont jag har nu, jag är ju inte direkt van vid att promenixa omkring så där mycket, det märker jag nu.

Skippade träningen, lite på grund av värken. Men mest för att det inte kändes lönt. Hade hunnit träna i max 30 minuter. Och sedan cykla hem i iskallt väder. Så jag bestämde mig för att svänga cykeln åt höger, hemmåt alltså. Känner nu att jag gjorde helt rätt. Hade inte orkat träna. Men imon blir det bra skor, och då ska jag även träna. Tror jag. Om mina fötter fortfarande är levande vill säga.

Nu blir det till att kolla ett avsnitt one tree hill. Kanske plingar jag och pratar med någon?
annars får ni gärna plinga mig! :) bye!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0