kan du förstå mig?

Why does relationships have to be so hard?
- cause the only things that's harder is being alone.

Jag tror jag faller i tårar. Hur bra är inte oth egentligen? Känns som att jag alltid, i varje inlägg tjatar om hur bra det är. Lite traggligt att läsa kanske. Men det kan faktiskt inte hjälpas. Ni kan ju  hoppa över dessa rader om ni inte orkar läsa om hur bra jag tycker att det är. Men alltså, helt seriöst.  Tänk hur nöjda skaparna och författarna till denna serien måste vara, och inte för att tala om skådespelarna som är helt askalasbra. Nej, nu lovar jag att jag ska sluta dryga mig genom att prata mera om detta. Promise.

Nu har jag iallfall varit lite duktig av mig som suttit och renskrivit ämnes delen av mitt kära arbete. Känner att det kommer bli mycket fakta, lite för mycket är jag rädd för. Måste ju begränsa mig till 8 sidor sammanlagt, vilket känns väldigt svårt i det här läget. Plus att vi ska ha en diskussions del på ungefär 2 sidor, och då blir det alltså 4 sidor över. Sen är det inledning och bakgrund där 1 eller 2 sidor går till. Så faktan får alltså vara på max 2 sidor. Och jag är uppe i 3. Ajfan. Det här blir inge bra nej. Better rethink, ny strategi.

Nu är det såhär, att jag har verkligen ingenting att blogga och skriva om numer. Så då blir det automatiskt att jag skriver om min dag, vad jag har gjort och inte gjort. Hur jag mår och hur jag inte mår. Så har ni några förslag som jag kan blogga om, skriv gärna en liten kommentar :) Nu ska jag iallfall skriva lite till på arbetet, tog en liten paus för att skriva detta, väldigt meningslösa, inlägg. Tack för mig!
/ k.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0