where do you go when you're lonely?

Träningen vart askalas! Verkligen. Började med gruppdanserna denna gången, superkul. Dessutom ska det bli lite extra kul att dansa när man ha olika teman i låten. Som den vi håller på med att lära oss just nu, där temat är kärlek. Super häftig kommer det att bli, det känner jag på mig. Efter träningen knackade det på dörren, knock knock. Who's there? Jo, fisk! :) Jätteroligt att se henne :) vart ju ett bra tag sen känns det som, blev lite prat och så. Kanon!

Annars har jag mest ägnat kvällen åt att ändra bloggen, är fortfarande inte färdig, men blir nog det någon vacker afton.  hoppas ni tycker om det än så länge :) Imorgon börjar dessutom praoen :) Trend house, 10-18, en vecka = toppen! :) Det är en av anledningarna till varför jag inte sover just nu, klockan är ju trots allt kvar i 12. Men får ju ett par timmars sovmorgon, det tycker vi om. men borde ändå dra mig ifrån datorn. :P Förresten så sitter jag och lyssnar på en jättefin låt, och har gjort hela kvällen. Riktigt bara köttat in den i huvudet. When the stars go blue, en låt från oth som Haley och Chris sjunger. Superfin. nåja, godnatt people! sovgott :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0