would you dance, if i asked you to?

Det har blivit ganska glest mellan inläggen nu, men blir ändring på det för sista praodagen är imorgon. Sedan blir det vanliga skoltider för min del, ska bli ganska skönt att få komma tillbaka. Men praoen har varit toppen, sista dagen imon blir nog toppen den också.

Idag var det jätte folktomt, och jag började som sagt vid nio idag. Fick dammsuga hela golvet, som inte är så litet som man tror. Det tog mig en timme att dra över hela golvet med dammsugaren. Intressant fakta för er som tänker praoa där härnäst. För er andra är det säkert en ganska dum fakta att lägga på minnet. Jao. Som sagt, det var mycket mycket folktomt. Men idag har jag ändå gjort mer än vad jag gjort de dagar då det varit hur mycket folk som helst. För idag nämligen, så kom det 9 lådor med varor som skulle packas upp, 9 lådor. Tänk er. 9 lådor, fullproppade med kläder, inte små lådor heller. Så där hade jag jobb fram tills klockan 3. Då det blev ganska lugnt och jag fick chilla lite. Vid tolv tiden var jag också och lunchade med Sara på klöxhult, som för övrigt har världens minsta matsal. Mogna är dem också. "SMACK" och där fick jag en morot slängd rätt i pannan av min käre kompis ludvig. Tackar vi för, dock aningen pinsamt. haha. Sedan 'genvägar' för att ta oss tillbaka, gick ju bra. really.

Iallfall så slutade jag halv 5 idag för jag skulle träna barngymnastiken. Gick mycket bra även idag. Det känns att man har kommit in i rutinerna nu, och den timmen går kusligt fort. Det är  nog som det sägs, det går fort om man har roligt! :) Good sign. Japjapp. nu sitter jag här och käkar kardinerade nötter, svinit gott om jag får säga det själv. Tänkte kolla på oth nu, och sedan bara ta det lugnt ikväll. Blir nog bra. Får väl ta och skriva lite på mitt arbete snart, har helt glömt bort det faktiskt. No good.  big love  ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0