your art matters

Har kollat igenom spanskan och så vidare nu. Det känns som att det är lite för lätt, men jag gör väl som alltid, pluggar på helt fel saker. Får väl ta och kolla igenom det en gång till sedan. Anyway, har börjat titta på nästa säsong nu, det går inte att slita sig ifrån det när man väl har börjat. Tro mig. Men nördar som jag har ju lite tid över till sådant då&då.

detta måste seriöst vara den sötaste ungen ever.  :)

Kan det inte någon gång hända något roligt? Ja menar, det är ju höstlov snart. Och jag har absolut inga planer. Så, fest? något måste vi ju kunna göra tillsammans, som vi alltid gjorde förut. Hör av er buddies, i miss you, big time.
love!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0