addicted

19,24
jag har haft det ganska roligt ikväll trots allt. Först blev det att titta lite one tree hill, som man absoluut inte kan få nog av. Not a chance. Sedan körde jag och kötthuvudet, systeryster alltså, ner till maxi. Hon skulle köpa hårspray, och eftersom det nästan vad det enda som hade öppet fick det bli att dra dit. Väl inne på maxi kände man sig som fem år igen, där vi lekte och sprang runt bland alla saker och hyllor de har där. Haha. det var faktiskt väldigt roligt. Fick med oss lite mer än en burk hårspray hem, blev även 2 boxar vindruvor, och lite chillinötter. Sedan åkte en livrädd martina med mig där bak på moppen och bad för sitt liv att hon skulle klara sig hela vägen hem. Herregud, jag kan köra flicka lilla! :)

Resterande kväll blir det film med henne. Att jag orkar stå ut. Men ibland kan hon faktiskt vara helt underbar. Just in case you wanna know! :) yepyep! där har vi det. 
vill ni se bilderna? Ja, jag tänkte väl det!

  
   

Ja lättroade är vi allt. (För större bild, klicka på dem!)

thanks for today, and so on,
over and out

19,34


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0