all the bridges you've burned

Hemma från barngymnastiken nu. Och herregud var ungar vi har att ta hand om där. Sammanlagt 36 stycken var vi idag. Helt sjukt va många. Det låter kanske inte så mycket, men när barnen är runt 3-4 år, då blir det ett jäkla spring kan jag lova. Har ju trots allt tränat ett tag, så jag vet. Är nästan lite sådär hes nu efteråt. haha men det försvinner säkert några, det gör det oftast. Aja, nu ska jag iallfall käka lite, pasta Alfredo får det bli idag. Orkar inte laga något avancerat. Lat som jag är. Och lite dels för att jag ska sticka hem till sara när jag ätit, så det får gärna gå lite fort ändå. Haha.

När jag kommer hem blir det till att läsa och plugga spanska. regelbundna och Oregelbundna verb i läxor tills imorgon. inte alls svårt, inte de regelbundna iaf, de oregelbundna har jag inte hunnit kika på ännu. Men säkert inte så svårt ändå. Imorgon är det fredag,  och som ni vet. Så tycker jag om fredagar, för vem gör inte det liksom?
ah, i vartfall, ha en toppenkväll alla! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0