and the question is?

Åh vad härligt. Nu är efterlängtade fredag här, och en störtskön helg väntar oss. Vad kan bli bättre?
Skolan gick helt okej, hade inte så många lektioner idag. Började med språkval, sedan engelska och bild, lunch, och hemkunskap resten av dagen. Lagade lasange och äppelkaka. Att trycka in tummen på ett av rören i ugnen var inte det smartaste denna vecka, och svider gör det som attans. Antar att det går så när man är lite klantig av sig. Det vart gott iallfall, med maten alltså. Även om vi var övermätta sedan luchen som bestod av stekta klyftpotatis och sådan gul sås som börjar på B och jag ine vet hur det stavas. Vågar inte ge mig på ett försök till att stava det, för ni vet ju vad det är jag menar.
 
Ikväll har jag ännu inga planer, lite skönt det faktiskt. Bara ta kvällen som den kommer. Är inget behov att göra något en fredag kväll, gillar att vara soff/säng potatis ibland. Men på lördag blir det pardy (!) och balders! :) fyfan. Känns skönt att kunna vara det såhär i slutet av veckan. Jomen! =)

ha en trevlig helg allesammans :)
over and out.

förresten, så har vi nog de godaste plommonen i hela sverige.
 & & & & jag skojar inte! Har krängt en massa nu! mumms!



det växer till och med så mycket att de inte klarar att hålla sig på grenarna.
+ att vi måste såga ner det! man blir lite ledsen i ögat, faktiskt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0