don't run away, stop feeling fine

Usch idag vaknade jag upp med värsta förskylningen. Man får en rätt mysig röst när man är det, men det är jobbigt as hell. Har varit uppe någon timme nu, känns lite bättre nu än när jag vaknade iallfall. Jag ska träna ikväll, så är det! Oavsett hur förskyld jag är så ska jag.

Men just nu sitter jag här med mina förbaskade NO böcker. De ligger där och väntar på att öppnas, men jag å andra sidan, känner att de gott kan ligga där ett tag till.  Men då får jag det inte gjort, vilket i sin tur leder till dåligt resultat på provet. Så efter en second thought så ska jag göra det nu med en gång. Resten av dagen får ängnas till att vila och träna. Kanske klippa gräset också, tjäna lite pengar. Inte fel på något sätt.  Sedan blir det kanske en tripp till älmhults stolthet, Ikea. Men får se om jag hinner med det.


och med världens sämsta bildkvalité.
men du är bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0