eyes open wide

Jag är mästare på luffaschack helt enkelt!  :)
Dagen har varit helt okej, som inleddes med ett matteprov. Provet gick nog helt okej hoppas jag. Sedan slöjd, blev färdig med mitt fina förkläde som ni får se på bild när jag fått ta hem den. Vilket inte kommer att hända på ett par veckor iallfall. Jappjapp. Sedan vart de lunch, spanska och till sist eget arbete. Och eftersom vi sista timmen hade camilla,  behövde vi inte göra något. Så jag och lundin fortsatte med våran luffaschacks tunering. nu står det 2-2. Körde mot gurra också, samtidigt som jag spelade med lundin, two in a row alltså. Självklart vann jag båda partierna :)

Haha, anyway. Nu ska jag käka lite, ikväll blir det spanish möte. trist som fan eftersom det inte blir någon träning för min del. suckyducky. Men men, :) see you :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0