förevigt är inte alltid evigt.

Kom hem från haganäs för en liten stund sen, vad och kollade på killarnas u-lags match. Älmhult - Ryd, 0-4. Ajaj, no good. Och ikväll blir det heller ingen träning eftersom alla tränarna är sjuka eller inte hemma. Tråkigt värre, kände verkligen för att träna ikväll. Men icke. Så nu får jag väl bara ta det lugnt här hemma. Sitter och kollar på Greek på femman, helt okej. Somnade typ 2 timmar vid två tiden, så jag lär inte kunna sova inatt nej. Typiskt mig. Aja, jag får väl ligga och lyssna på musik hela natten tills jag blir trött eller något :)

Imorgon går vi till halv fyra, segt. Men ska börja bygga på timmerhusen, vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Och så har vi idrott, ett plus iallafall. Efterskolan blir det träning, gött mos.se! :) Jao, nu börjar programet igen, see ya! :)

over and out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0