honey honey

Godkväll mysungar, festprissar, soffpotatisar, och allt vad man nu kan vara en lördagskväll.

Min kväll har varit jätte lugn, dock är jag fortfarande hur trött som helst trots att jag sov någon timme efter att jag kommit hem. Haha. jag och syster for ner till konsum, köpte massa gott. Morötter, gurka, dippsås, popcorn och annat gott, satte på en film och kollade den. Jätte mysig filmkväll med henne. Satt inte helt fel så trött som jag är. Kollade på the happening som var lite svår att förstå. Blev sjukt rädd två gånger i filmet, hjärtattack gånger två, tänk er det alltså! Jag  måste vara en katt med nio liv eller något :) Filmen slutade faktiskt inte sådär jättebra. men ja, man kan inte lyckas med allt. Nåja.

Beck - vita nätter börjar snart, funderar på att kolla på den. Känner inte igen namnet så jag vet inte riktigt om jag sett den förut. gillar beck, så antar att denna är bra. Man kan alltid hålla tummarna. Imorgon händer inte så mycket vad jag vet. chilla och sedan blir det träning klockan 8! göttmos! Måste bli av med allt jag ätit ikväll , ;O haha! ooooja, nu ska jag sluta gnabba! pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0