I give you my word

Efter en rolig och mycket varm träning, och en lång, lång dusch, så väntar äntligen lite plugg eller vad man kallar det. Äntligen är väl lite att ta i, för så mycket har jag inte längtat. Men det är ju sådant som måste göras. Får glädja mig av att jag bara har 4 år kvar av plugg. Sedan blir det antagligen annat för min del.

Nåväl. Träningen var toppen, skönt att få röra på sig. Känner mig som en sportfåne idag, friidrottstävling hela dagen och nu detta. Hur bra är inte det på en skala? Tränade inför älmhultsdagarna. Vilket vi inte ens vet om det blir något, eftersom det helt beror på hurdant vädret är. Lite tråkigt om det inte skulle bli av, så mycket möda vi lägger ner på det, men samtidigt gör det absolut ingenting för mig om det inte blir av. Känner att jag bara skämmer ut mig anyway. haha. Oja.

Nu luktar det gröt i huset, jag tror det är pappa som lagat mannagrynsgröt till mig. I'm lovin' it! hiih. tur jag har en så snäll pappa som lagar sådant åt mig var och varannan kväll. haha. Sedan blir det att jobba lite med spanskan samt redovisningen a.k.a tv-programmet. Ouhff, kommer min grupp palla trycket? We'll see, we'll see!

du vet väl om att du inte är ett dugg bättre än alla andra som du verkar tro? Så jävla korkat av dig att tro att precis allt och alla tycker om dig. För så är det inte riktigt lilla flicka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0