I'm okay

friday, and we like it!

Skoldagen idag har gått rätt fort. Spanska, engelska, bild, mässa, "idrott" sen vart allt klart. Andeldningen till att idrott fick ett par situationstecken är för att vi egentligen inte idrottade så mycket. Inte jag och elin g iallfall. Vi fick som uppgift att plocka in alla orienteringsstationer. Drygt. men motion fick vi, och trevligt med lite kompani. lyckades även tappa bort mitt armband, men återfann det igen i slutet av vår runda när vi gått hela en gång till för att leta upp det. Tur jag hittade det iaf. :) Auop, är lite barnvakt idag också. Daniel är här, och han pratar på som faen kan jag lova. Tusen frågor, dumma frågor, påstående och allt var det nu är. Och jag orkar inte riktigt vara trevlig idag, så det blir korta svar. (A) haha.

Ajahau, ikväll blir det att dratta ut med några kompisar, hänga i byn och vara tuffa. jomen! perfa ;) haha. imorgon är det uppvisning och jag vill inte. Dels för att det är max 8 grader ute, svin kallt alltså. Och lite dels för att vi är så få och då blir det bara pinsamt liksom. Men ja, har man lovat att ställa upp ska man ju hålla det :) Och jag är duktig som håller vad jag lovar.  nästan alltid iallfall :) Jappjapp! That's how it is. Nu ska jag iaf äta lite, så blir det säkert till att dratta ner till byn efter det eller något. träffa folk! Kanon :) ses vi där? 0763366278 (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0