make the morning last

Fyfan va skönt det var att träna idag! Efterlängtat till tusen, och tiden bara springer förbi där. Fått reda på att det är tävling redan 4oktober. Ja, vi har ju en del att jobba på. haha.

Aja, nu har jag precis duschat och ätit lite. Kommer sova hur bra som helst inatt, det känner jag på mig. Och ännu bättre, det känns som att saker och ting börjar lösa sig. Det gör att jag känner mig gladare inuti, vilket i sin tur får mig att dra lite extra på smilebanden. (:

Aja imorgon blir det att klippa sig. Förslag på hur man kan klippa det? Och nej, inte lugg. haha!
sen på kvällen blir det antagligen träning. Jappjapp, det var allt för mig idag :)

godnatt för er mindre som ska nana (:
over and out


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0