när man har för mycket fritid

Vad skulle du säga om du hade pojkvän och han var otrogen?
Det funkar väl :P Hade ni kul då? :)<3
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Var någonstans är ni?
Vad är de första du säger när din polare blivit överkörd av bussen?
Ingen dans på söndag. På grund av älmhultsdagarna.
Vilket sms blev du mest berörd av?
Ah okej. Men kom förbi linne då :) vi kanske med är där annars kan jag bara hämta den om det går. Glöm inte att hälsa på pappa :), haha du skulle göra vad robin sa när vi kolla på fyrverkerierna xD Han va : en perfekt händelse för vår dag :) ....... xD (a)
Vad säger din morsa innan du går och lägger dig?
gör det :) skit bra :) påminn mig om din present sen <3
Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Asså jag har slöjd nu xD det ämnet jag hatar mest. :P tror du inte ja roar mig med det ja älskar (a) Lura dig ;) xD hahahahhahhaha!!!!
Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?
När jag föddes fick jag välja mellan att vara kanonbra i sängen eller att ha ett otroligt bra minne. Det värsta är att jag inte minns vad jag valde...
Vad vill du höra mest av allt?
Jag gillar gurkor :)<3
 

Ta fram din mobil
Bläddra igenom din inkorg
Stanna när du räknat till tio skriv första mening i sms:et
Gör likadant på varje fråga



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0