So I'm doing me, myself and I

Nu kollar jag på coyote ugly och sen blir det att lägga sig och sussa. Börjar bli lite trött faktiskt. Positivt. Sitter dessutom och lyssnar på Leona Lewis - forgive me. Superbra och så jäkla söt hon är i videon. Avis till tusen. Aja, nu ska jag kika vidare :), onödigt inlägg, jag vet, men vafan, tar alla chanser jag får att skriva lite :) godnatt!

Been a long time since I
Did something good for myself
But why should I be put through hell?
He's doing what he wanna do
I finally found somebody else
Who really wants to make me feel
Things that I've been missing so long
And his love always passed the test
It's a shame I had to look somewhere else
When I'm gone and I need a man
I just hope that he understands
Forgive me baby


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0