sometimes I miss you

and you can't blame me for it. :$

Förvirrande skoldag idag. Bytt grupper och dem suger. You better fix them! Annars har väl dagen varit okej. Började med NO-prov. Ska inte säga att det gick bra, får då går det åt helvete. Men, medelmåttligt? Jao. Sen var det dax för syslöjd. Almost done! Nästa gång blir jag nog klar iallfall. Sedan vart det lunch, spanska och eget arbete=matte genomgång. Så har bara haft fyra lektioner idag. Det är gött det.

Men imorgon blir en bättre dag. Då har vi sovmorgon till klockan nio, och sedan ska vi vara på haganäs hela förmiddagen, spela minigolf, och på éftermiddagen blir det friskis och svettis! Snacka om att vi kommer vara i form efter det! haha. Dock är det ju lite tråkigt att min näsa och hals mår som den gör. Men jag kämpar på!

Nu har jag precis suttit och lipat till one tree hill. Jag tokälskar det. Och det är verkligen galet sorligt stundvis. Tårarna bara väller ner och det är nästan så man hulkar som ett litet barn, almost. Ikväll blir det till att träna sista timmen. Orkar inte träna två timmar idag, så sticker dit lite innan sex och kör järnet istället. Lite tråkigt att träna när man inte har en Linda att göra stolt. Tråkigt det igår iallfall. :/ Hoppas det inte blir så iallafall. Men övning ger färdighet, right? För vissa. Ja, så är det. Nu ska jag iallfall pysa igen. Blir nog ännu ett avsnitt av oth, eller så blir det till att göra lite plugg. Om jag orkar. tjobido.
over and out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0