hej här kommer segertåget

Ah, nu har jag precis varit ute och slavgjort för pappa med martina. Haha. Sköna stunder vi fick till där ett tag, med både det ena och det andra. Eftersom pappa sågat ner vårt(mitt) köra plommonträd så vart vi tvunga att plocka upp resterna och slänga dem för ett sista farväl. ^^, Efter det fick vi också plocka upp potatisarna ur jorden, sjukt tråkigt och ont i ryggen fick man också som fasen. Nåväl. Nu är det iaf klart och pappa har lovat att bjuda på något gott som tack för hjälpen. Kanske det lönar sig att vara en snäll flicka ibland.
nu har jag precis ätit mat iallafall. Mumma! :) Senare idag blir  det att gå och kolla på någon innebandy match och träning! Kanon. Förresten, ser ni hur fint vädret är egentligen? Underbart med lite solsken. :) Känns nästan lite som vår nu, men vi vet nog alla att det snart är höst ute igen. Usch! nu pyser jag! tjao!



shake that ass!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0