I've always been a dreamer.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=20736 
- Samla poäng och få presentkort! :)

Att ominstallera msn skiten fungade inte. Man blir ganska lack på detta efter ett tag, tro mig. För att gräva ner min tröst i något fick det bli att titta lite på one tree hill. Fortsatt lika bra som alltid. So good. Jaup. Berättade inte om min skoldag förut, tänkte att jag gör det nu istället.

Började dagen med idrott, väldigt uppiggande faktiskt. Det var en mycket annorlunda idrottslektion emot vad vi brukar ha. Eftersom vi idag nämnligen testade på waveboard eller vad det nu kallades. Det är ungefär som en skateboard fast med enbart två hjul. Skit svårt om jag själv få säga det. Dock verkade min ena halva av klassen få kläm på det rätt bra. Till sist var det nog bara jag kvar som inte lärt mig taktiken med hur man skulle göra med benen. Istället satte jag mig på den, och kom på ett alldeles utmärkt sätt att ta sig fram på, hur bra som helst gick det. Men till slut gav jag mig fan på, som daniel hade sagt, att jag skulle klara det stående. Och jovisst, det gjorde jag (!), men då var det bara cirka fem minuter kvar av lektionen. Mycket jag hade nytta av att lära mig det. Men next time, då jävlar, då får ni se upp för mig.
Efter idrotts lektionen hade vi eget arbete, tråkigt värre. Fick tillbaka matteproven, och det gick visst inte så bra som det kändes. Jag har ingen bra magkänsla att lita på. Ack ack ack. Jao. Sedan vart det två lektioner till med egetarbete, ena lektionen ägnade vi åt att spela luffaschack, jag och johan alltså. 18-9? Haha.
Och ÄÖ lektionen efter det ägnade vi åt att göra en egen kortlek. haha, tjusigt värre blev det. :) Fick också lite besök av någon Ronnie från Haganäs. Pratade lite om att söka och så, inte för att vi fick lära oss så mycket av det, men kan alltid vara nyttigt att få höra om igen. Sedan slutade vi, och begav oss hemmåt.

Det har varit min dag. Ganska bra om jag får säga det själv. Tycker dock väldigt synd om simon, som råkade ut för något på idrotten. Så han har åkt till ljunby för att röngtas eller något. stackaren :/ Jag hoppas det inte var så allvarligt. <3!

and I will keep dreaming...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0