you're so fine

Min kväll har varit toppen. Adam kom, vi åt, vi kollade på idol, vi hade det allmänt super trevligt :) Och nu har jag även fått veta hur människor uppfattar mig. Dum i huvudet och kort! :) kanon ju! Men som sagt, jag är ju cool, så det är lugnt. Sedan gick vi ner till stationen för han skulle ta trainet hem. Jag skojar inte om att han kom hem före mig, för det tog typ tjugo minuter att gå hem xD alltså väldigt väldigt slött. Yep. Good talk med mamma pappa och sis när jag kom hem. Massa flum. :) we like it, ivartfall jag! :) Sen hur roade dem var är ju en annan femma.

Jag är helt slut, super trött, sjukt och har ont i huvudet. Härliga kombinationer, inte sant? Jo, jag menar väl det. Jaojao, ska snart pysa till bädds, läsa och sova.

'hon har aldrig riktigt dugit åt dig när du hade oss.
nu har  du inte det. då duger hon. how nice of you.

over and out



We've run out of words we've run out of time
We've run out of reasons really why we together
We both know it's over baby bottom line
It's best we don't even talk at all

Don't call me even if I should cross your mind
Hard enough I don't need to hear your voice on my messages
Let's just call it quits it's probably better
So if I'm not returning your calls it's 'cause

'Cause I'm not comin' back I'm closing the door
I used to be trippin' over missin' you but I'm not anymore
I got the picture phone but baby your picture's gone
Couldn't stand to see your smile every time you dialed

ÄLSKA! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0