ibland blir man besviken på folk, ibland överraskar dem en positivt

You can find the good in everybody.
If you just give them a chance.
Benefit of the doubs.
Sometimes people disappoint you,
sometimes they suprise you.
but  you never really get to know them
until you listen for what's in the heart.
- L.Scott

Det är svårt att inte flyta med strömmen, serien är helt enkelt way to good. Även min dag har varit väldigt bra idag!  Började dagen med lite äö. Där det blev läsning för fulla muggar, tills jag fick veta att det inye var förrän på torsdag boken skulle vara utläst. Så jag har läst som en galning, nästan helt i onödan. Efter den tråkiga lektionen hade vi mentorstid. Som inte var fullt lika tråkig. Mätte vibrationer på mobilerna med tommy&oscar. Även om jag alltid blir totalt jätte dissad av dem, så ni bra! Vidare med genomgång av Etik och moral. Pratade om vad det var, och olika etik-stilar eller vad man kallar det. Sömnvarning på den lektionen. Men hade min käre Lundin, så jag lyckades att hålla mig vaken. Sedan vart det lunch, lång rast, och sedan äö igen. Mattesnillen på gång, och en ny  bästa kompis fann jag också. =) Just för stunden iallfall. Varade väl ungefär tills jag isolerade mig med min musik resterande 15 minuter av lektionen på grund av att ajg inte orkade lyssna på deras tjat. Idrott hade vi sista lektionen. Lyckades övertala vår vikarie Mia om att vi skulle vara inomhus, lyckades vi? JA! haha. Så det blev innebandy för hela slanten, way to fun :)

Nu är jag hemma. Sitter mest och stör mig som fan på att jag inte kan logga in på msn. Min dator (msn) har blivit helknäpp. Sjukt störigt. Men annars vid fem blir det att träna, och efter träningen ska jag kika igenom mattehäftet eftersom vi har prov imorgon. Jo men tjena! Matteprov, skanky!

Ruggigt väder ute, duggregnar och blåset smått. Ska det regna får det gärna ösa ner. Så himla jobbigt att bara bli lite halvblöt. Ja menar, ska man bli blöt är det bättre att bli det ordentligt, eller hur? :D Nej, men en utomlandsresa  hade suttit fint att hitta på köksbordet, gärna med mitt namn på. Hade jag som sagt inte tackar nej till. Well, nu ska jag gå och byta om så jag har det klart iallfall. see you :)

var ute och tog lite bilder i söndags också,
så här är some of them (:











Kommentarer
Anonym

Du e jäkligt duktig på bilder!

2008-09-25 @ 08:21:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0