a stranger saved my soul tonight

Åh, man blir så himla glad av detta fina vädret, har varit ute och gått jätte mycket. På idrotten gick jag  och salome ner till byn för att bara softa lite. Träffade på en dansk klass som ville att vi skulle fota dem. haha, sen styrde vi mot linne igen, och gick en runda åt andra hållet. Där vi försökte kasta macka med stenar i ankdammen.
När jag kom hem var jag och mamma ute och gick en till runda. Vi ger ner och träffade Phet. De fixade biljetter för resan och sedan köpte vi glass. Gick lite till i byn, träffade på känningar här och där. Kändes precis som att det var sommar! Vilket gör att man verkligen längtar nu, so much.

Nu har jag iallfall ätit lite, och ikväll tror jag att jag ska träffa fisken i guess :)
Ha en bra dag ni alla! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0