dead and gone

Ja, då har vi kommit till hälften av lovet och dagen har bara sprungit förbi. Blev en date med Angelica och Evelina som planerat och det var hur trevligt som helst. Vi satt och pratade i ett par timmar, om precis allt. Vid tre tiden cyklade jag hem, lagade mat och det blev goootttt! Jag blev själv lite förvånad över vad jag hade skapat, alltsåå, det var väl inte så svårt egentligen, men ändå. Efter det gjorde jag som många små barn gör, sov middag. haha. Jag var helt utslagen efter att ha bemästrat mina kockkunskaper så jag tog en liten powernap.

Vaknade av att telefonen min ringde, det var domina som skulle dra med mig ut till näset. Sagt och gjort. Där bemöttes vi av de gamla vanliga typerna (klöxhultare) och det var väl trevligt. Avslutades dock av att någon släckte elden som alltid, man blir egentligen lika förvånad varje gång, men vi borde ha vant oss nu. haha. Fast idag fick vi lite förvarning, de skulle nämligen slänga in tändare i elden, så vi uppmanades att gå några meter ifrån. Sedan var de att ta sitt pick och pack och köra hem igen.

Vi (dom) lyckades faktiskt få upp en fin och varm brasa, helt utan våran egna scout. Inte illa pågar!

nu blir det film!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0