Gotta stop missing you

Igår blev en bra kväll. På alla sätt och vis. Började kvällen ute i osby, och avslutade den senare på torggrillen. Hos adam blev det lite film och sådant. Sedan kom papi och hämtade mig vid 11, då jag snabbt körde hem till henke, för där vart det fest. Och fest kunde man se att de hade varit. Jag hittade Sara i soffan, utslagen, Andy befann sig på golvet inne i henkes rum, och en gitarr fick jag även svingad i huvudet. En ganska lyckad kväll verkade de ha haft. Jag höll mig nykter hela kvällen. Tänka sig.

Sedan pös vi ner till Torggrillen för att killarna ville ha mat. Där var de inte öppet men vi hade det trevligt ändå. Jp blev mätt på tidningen, och Simon och henke kom tillbaka med blommor till oss :) resten av kvällen var bra helt enkelt.

Nu har jag klippt gräset och tänkte chilla i solen. Njuta av den. Sedan ska jag träffa sara, hon hade tydligen en väldigt massa att berätta för mig :O , och jag skulle tydligen slå ihjäl henne när hon berättat. Det återstår att höra vad det är det gäller ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0