i'm gonna be alright

Fan vad det är härligt att vara tillbaka i skolan, jag fullkomligt älskar det.
naaaaat.

och med lite borat-stuk över det hela förstår ni alltså vad jag tycker om att skolan har startat igen. Inge vidare. Men det ska bli skönt att ha dessa 35 skoldagar avklarade snart. Vi har ju trots allt ganska mycket roligt att se fram emot. Och även lite mindre roliga saker.
- Tisdag - ev. spanska prov.
- Onsdag - bokdiskussion.
- Torsdag - nationella prov i matte. ev spanska prov om jag inte gör det på tisdag.
- Fredag - inlämning av teknikarbetet.

Ganska fullsmockat skulle jag kalla det, särskilt denna veckan. Det är väl saker som det här jag syftar på som är lite mindre roliga. Skit tråkiga med andra ord. Har ängnat större delen av dagen till vårt tema arbete. Börjar gå vägen nu. Fint väder har det också varit, like a lot. Ja, lite idrott hann vi även med, inte helt tokigt det heller. Känns som att jag pratar lite slöddrigt och kort om allting idag. Känner inte för detaljer idag. Men med en kort sammanfattning så har borat räddat våran dag, lite grand åtminstone.

Efter skolan var de träning. En bra träning, för första gången på länge, för min del. De går framåt, och det blev massa dans också. Vi gillar't. Nu tänkte jag sätta igång med något av vad vi har att göra tills denna veckan, känns som en god, välgenomtänkt idé actually.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0