I'm still standing here, and you're miles away

Usch, jag får lika mycket skuldkänslor varje gång jag skippar en träning. Och idag borde jag faktiskt inte ha gjort det. Men min kropp är helt död, och jag har knappt tagit mig ur sängen idag. Tråkigt att träningarna är klockan halv 8 en söndag, då har man ingen ork i kroppen. Jag ska bättra mig! Iallfall terminen ut.

Istället satte jag igång en film och kollade på den. Somnade en gång, vaknade upp 5 minuter senare och insåg att jag troligtvis hade missade de 5 viktigaste minutrarna i filmen. För jag förstod ingenting längre. Jag tänkte att jag snart skulle ta mig an min loggbok, kika in alla datum. Se när jag har alla inlämingar, prov, och läxor. Ifall det finns något jag kan påbörja ikväll för att minska den listan dramatiskt. Finns det inte det, tänkte jag köra igång ett avsnitt one tree hill och sova efter det. Men man ska ju inte hoppas på för mycket, särskilt inte i sluttappen av nian. De finns nog en hel del skulle jag tro.

lets get the work done! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0