it's never too late to change our faiths, don't you let it go.

Två dagar kvar, sedan är det valborg!
Skolan gick bra. Inspelning på inspelning, mat och ídrott. Inget märkvärdigt. Snabbade mig hem för att slänga i mig lite mat och sedan fixa inför uppvisningen. Som för övrigt gick bra  för mig denna gången, inga tabbar vad jag kan lägga märke till att jag gjorde. Resten av uppvisningen var kanske aningen oorganiserad, tråkigt nog. Men ja, det är ju meningen att vi ska göra det för att vi gillar det, och tycker det är kul. Publiken klappar och låtsas iaf hålla med.
Kirrade iaf 560spänn idag, för barngympan. Pengar som är väl behövliga just nu kan jag ju säga. Yepyep. Men nu måste jag börja skriva arbeten. Träningsdagboken ska lämnas in på onsdag och jag hinner inte skriva något på det imorgon. För vet ni vad? Imon hämtar vi valpen :D:D:D:D:D:D! Det kallas lycka! Till tusen!



Kommentarer
Peltolaaa

Inga tabbar som jag kunde se heller ;D. Ge mig valpen :o

2009-04-27 @ 21:55:04
URL: http://speltola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0