jag vet vad du tänker

En riktgt tråkig söndag.
Jag har inte gjort något bra idag. Eller jo, när jag tänker efter har jag ju faktiskt pluggat lite spanska, inte tillräckligt, men lite. Och jag har faktiskt också hunnit slänga in lite tvätt i tvättmaskinen. Jag är inte den som kollar efter märkerna, ni vet, hur många grader det ska vara och så vidare. Utan jag rotar ihop lite kläder i samma färg, schoffsar in dem i tvättmaskninen, i med lite skölj och tvättmedel sedan igång med köret. Funkar finfint! Förstår mig inte på dem som är så noga med vilket program och hur många grader det ska vara. Chansar man blir det alltid bra. 50-50 där liksom. Antingen blir det perfekt, eller går det åt skogen helt enkelt.

Ja, sedan var det dansträning och jag fick mig en liten överraskning. Dansade bugg i Gabbes asroliga dans. helt sjukt. Jag tycker alla ska komma och kolla på våran uppvisning som är den 27 April klockan halv 6 i haganäs. Det är en underhållning som ni verkligen inte vill missa. Så kom ihåg, 27april 17,30 haganäs!

nu ska jag försöka hjälpa domina med en bloggdesign, får väl hoppas den blir tjusig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0