mitt huvud är på alla ställen samtidigt just nu

Jag riktigt känner hur träningsvärken smyger sig in och omfamnar min kropp. Det är ett hevlete att vakna upp morgonen efter med världens träningsvärk. Men jag har bara mig själv att skylla. Mitt huvud är förövrigt helt dött nu, jag har bland annat pluggat lite spanska, skrivit lite på utvärderingen av friggeboden, och försökt renskriva lite av temat. Nu tänkte jag att jag skulle krypa till kojs och läsa lite i boken också, sedan känner jag mig väldigt stolt över mig själv. Spanska provet gör jag för övrig på torsdag (jag hoppas att man får byta dag, annars är jag screwed!) hihi. Men jag har iallfall varit duktig och prioriterat mina läxor den här gången, cred till mig alltså!

men nu ska jag plumsa i sängs och läsa. godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0