när allting flyter på och hela världen är som den ska

och nu är även onsdagen snart över. Dagarna går så fort nu för tiden, insane.

Var och klippte mig vid tolv idag, det blev superbra. Aningen kort, men det är nog bara jag som lägger märke till det. Sofia är verkligen super duktig på sin grej måste jag säga. Efter det for jag hem och satte mig ute i solen, läste lite i boken och vid 4 kom adam. Vi sparkade lite boll, pratade och sedan fick vi för oss att traska ner till bökhult. Där vi satt i cirkus en halvtimme, då vi nästan blåste iväg av den kraftiga vinden. Vi vände hemåt och 45min senare var vi hemma. Jovisst tar det sin lilla stund att gå ut dit, men i detta härliga vädret skulle jag (faktiskt) kunna gå hur långt som helst. Tro't eller ej.

När vi kom hem stekte vi hamburgare, åt och sedan kom Sara och Salome. De stack sen och nu är jag helt ensam igen. Funderar på att sätta igång filmen jag kollade på igår, eftersom jag, naturligtvis, somnade innan filmen vart slut. Men jag tänkte jag skulle kolla ifrån där jag slutade. Chill kväll, känner att det sitter fint idag.

Imorgon kommer troligtvis Tommy&Simon hit. Tommy ska få bli ett offer of mine. Saxen ska fram, resten berättar jag mer om imorgon. hihi. Nu var de tänkt att jag skulle slänga in en bild på håret här, men jag är så jäkla trött så jag orkar inte gå och hämta  sladden. Så det får bli imorgon :) puss&godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0