pappa-mammut

Godmorgon :)
Fortfarande strålande väder ute, och mina smilegropar är större än aldrig förr. Dock drömde jag något väldigt knäppt inatt. Kan ju sammanfatta de hela med att jag var gravid, och pappan var en mammut. Yey!

Igår var dessutom en mycket trevlig kväll. Jag och Sara körde  ut till Bökhult för att avnjuta lugnet och den fina solnedgången. Men så kom det andra människor som förstörde vår tanke och vi förflyttade oss ett par hundra meter ifrån. Vid åtta drog vi oss hemmåt, då det hade hunnit bli kallt och talang hade börjat. Kollade på det, och lite one tree hill. Tills vi båda nästan somnade, runt 11 vill säga. haha! Så hon pös hem och jag la mig för att kolla på film. Det var gårdagen det.

Idag har jag startat dagen med att pappa kom in till mig och sa att jag skulle hjälpa mamma att rulla köttbullar. Och jag liksom bara Say what!? Men, jag var tvungen att dra mig upp för att inte sova bort denna dagen. Så nu håller jag på att rulla för fullt, men vet inte riktigt till vilken nytta. Min mamma bara skrattar åt mig och rullar om dem igen. hmm... Vad måste de betyda? :(


Andra planer jag har för idag är fortfarande slaveri. Jag ska tvätta mammas bil, och även pappas. Fast detta då utbyte lite cash. Så, jag hjälper gladligen till! :) Ikväll blir det nog att fara ut till Adam, där annat folk ska hålla till. Får väl se hur de blir med de.. Men, nu ropar mammma igen :) see you soon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0