rewind back to that night

Sista måndagen innan påsklovet, and it feels gooood.
Dagen har varit lite si och så. Har jobbat på grupparbetet själv för att salome är sjuk. Så det har väl gått lite sådär med de :P. Gjorde det muntliga nationella provet i engelska också. Kändes ju inte för bra, men jag blir alltid så jävla nervös när jag ska prata högt, och särskilt inför lärare. Så ja, jag ska nog inte räkna med för mycket skulle jag inte tro. Soow, idrott hade vi också, och sista lektionen vart de matte. Det sög och jag var trött och ville hem.

Efter skolan cyklade jag ochJohanna inom lindex, jag inskaffade lite nytt smink och sedan vidare till apoteket och hem igen. Tänkte jag skulle äta lite nu, sen ska jag träffa D&R så det blir ingen träning för min del idag heller. shit, det gick ju bra för mig, tanken att ta tag i träningen. yey! Men nästa vecka får jag fan träna för 1år framåt. höhö. Men ja, mat var de dags för nu, :) pusss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0