so even if the world falls down today you still got me to hold you up

Godmorgon på er alla som nyligen vaknat. Själv har jag varit vaken sedan ungefär halv 8. Kvällen spenderades, som jag tidigare berättat, hos Timmie i Hallaryd. Vi gjorde väl inget märkvärdigt utan det blev mest film och spel för oss. Kom i sängs ganska tidigt för den delen också. Sedan vaknade vi av min väckarklocka och det var time to get up. Det gick riktigt trögt kan jag lova, tidiga morgonar är inte något för mig.
Åkte hem med adams mamma för att sedan åka ut till stationen och säga hejdå till min fina mamma. Så just nu är jag mammalös i en månad. Hur ska jag klara mig? - Just fine :)

Sow, vad är planerna för denna dag? Egentligen är det väl meningen att man ska sitta hemma och sörja över att Jesus korsfästes idag. Jag har sörjt tillräckligt nog de närmsta timmarna över att jag fått stiga upp så tidigt en fredag, så jag skippar den delen. Ikväll blir det iallfall fest, balders! Innan dess ska jag hem till evelina, sedan lisa och sedan joel. Låter inte helt fel, huh? :)

puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0